Kort interview met grote impact
Ontdek de kracht van jouw Twentse familieverhaal
Ontvang publiciteit voor je Twents familiebedrijf!
In de reeks ‘In gesprek met Twentse familiebedrijven’ stellen wij diverse Twentse familiebedrijven een aantal korte vragen. Waar zijn de Twentse familiebedrijven het meest trots op? En wat zijn valkuilen van een Twents familiebedrijf?
In onze rubriek vergroten we de bekendheid en versterken we de sympathie voor jouw familiebedrijf. Geen kosten achteraf, alleen een kleine investering in tijd.
Al meer dan 25 bedrijven gingen jou voor!
Hier vind je een kleine lijst van geïnterviewde bedrijven
Mees van den Brink Haaksbergen BV
Johan Schipper, Schipper Techniek
Theaterhotel Almelo, Esther Hammink
Trioliet, Robert Liet
A. Leering Enschede, Anthony en Tonnie Janssen
Euverman Bedrijfsmakelaars en Vastgoedbeheerders
Petra van Werkhoven, Van Werkhoven Makelaardij
Jos, Harry en Addie Becker van JHAB
Frans op den Bult, Irma Hellegers en Pauline Scholten
Müller Fresh Food Logistics, Jan-Peter Müller
De Monnik Dranken, Hans en Luuk Olde Monnikhof
Vondelkoeken, Bob en Monique Ruhof
Stomerij Twente, Dennis en Suze
Farwick, Han Farwick
Tim en Michelle de Winter
Een aantal voordelen
Waarom dit initiatief?
Het initiatief stelt familiebedrijven in staat hun unieke verhalen te delen, wat de rijke geschiedenis en cultuur van de regio benadrukt. Het vergroot de online zichtbaarheid van de bedrijven en versterkt de band met de lokale gemeenschap.
Voor het platform Twentse Familiebedrijven zorgt dit voor waardevolle content die de diversiteit van de regio onder de aandacht brengt. In essentie bevordert het interview de wederzijdse groei van zowel de geïnterviewde bedrijven als het platform Twentse Familiebedrijven, en draagt het bij aan een meer verbonden en zichtbare Twentse gemeenschap.