Deel jouw brandstory!
Welkom bij ‘Brandstory’s’, een rubriek speciaal ontwikkeld voor Twentse familiebedrijven om hun zakelijke strategieën, missies en visies te presenteren, en hoe zij corporate branding – het proces van het ontwikkelen en promoten van de merknaam van het bedrijf als geheel om de herkenning, reputatie en waarde van het merk te versterken – inzetten om hun bedrijfsidentiteit te versterken. Ben je klaar om jouw bedrijfsdoelstellingen, innovatieve aanpak en de manier waarop je corporate branding gebruikt om een sterk, consistent en positief merkimago op te bouwen, te delen met een breder publiek? Meld je onderneming dan nu aan.
Wees snel! De eerste 10 aanmeldingen ontvangen het interview totaal vrijblijvend.

Voordelen van corporate branding
Aanmelden rubriek
Zie jij zo’n interview wel zitten? Meld je dan snel aan via het contactformulier en wij nemen dan zo snel mogelijk contact op. Wanneer wij het interview online hebben gepubliceerd mag je hem ook voor eigen doeleinden gebruiken, een win-win situatie!
Wees snel want de eerste 10 aanmeldingen ontvangen het interview totaal vrijblijvend!
Waarom familiebedrijven hun story moeten delen
Waarom familiebedrijven hun (hi)story moeten blijven delen Elke Twentse ondernemer weet: een familiebedrijf is meer dan een economische entiteit. Het is een levend geheel, gevormd door generaties van inzet, ambacht en Lees meer...
Engbers Lederwaren – Britt Engbers
Engbers Lederwaren – Britt Engbers "Op de 1e plaats komt de familie en dan pas het bedrijf." Engbers Bags, Travel & More is een familiebedrijf met een rijke Lees meer...
De kracht van cultuur en identiteit in familiebedrijven
De kracht van cultuur en identiteit in familiebedrijven Familiebedrijven hebben iets bijzonders. Ze draaien niet alleen om winst, maar ook om traditie, waarden en verbondenheid. Dit maakt ze sterk, maar Lees meer...